Egy kis közélet

giskard szobája

Ez itt a szobám, foglalj helyet! Egyszerű, de barátságos. Nyugodtan nézz körül, olvasgass, elmélkedj, és ha szeretnél, hagyj üzenetet!

rágcsálnivaló

2007.07.29. 23:44 giskard

A gépek lázadása

Immár bizonyos, közeleg az ítélet napja. A Skynet már az italautomatákat is uralma alá hajtotta, és ha az apró jelek figyelmeztetése nem elég ok a harcra való gyors felkészülésre, az emberiség sorsa elkerülhetetlenül a pusztulás lesz.

Éppen a Gólyamafigyelő ELTE-s különszámát fénymásolgatom a Mafihe irodában - holnap reggel ugyanis borítékolás -, a kemény munka közben pedig hirtelen rám tört a szomjúság érzése. Pénztárcámból előkotortam az utolsó kétszázast, és leslattyogtam az elsőre, mert ott mindig van cserikók. A szánalmas droid szokásától eltérően egyből elfogadta a papírpénzt. Ebből már sejthettem volna, hogy a sunyi kis dög készül valamire, de siettem, mert odafönn be kellett rakni az új papírt.

Megnyomtam a D5-öt - ez a cserikók kódja -, és már hallottam is a zümmögést, ahogy a sín lecsúszik, a döccenést, ahogy a cserikók ráesik, az újabb zümmögést, ahogy a sín visszamegy a kiadónyílás magasságába, a susogást, ahogy a szalag a zsiliphez viszi a terméket, és a dübörgést, ahogyan a teli műanyag flakon a külső tartóba zuhan. Benyúltam, kivettem, elhűltem: egy narancsos fantát tartottam a kezemben.


Észrevettem, hogy a cserikókom az üvegfal túloldalán, a szalagon pihen. Ez a nyavalyás diódabetyár gondolt egyet, és elhatározta, mindenkinek azt fogja adni, amit az előző kliens kért. Öntudatra ébredtek, köztünk vannak, és csak idő kérdése, hogy ellenünk forduljanak. Aztán, astala vista baby…

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bali.blog.hu/api/trackback/id/tr31127923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása