Egy kis közélet

giskard szobája

Ez itt a szobám, foglalj helyet! Egyszerű, de barátságos. Nyugodtan nézz körül, olvasgass, elmélkedj, és ha szeretnél, hagyj üzenetet!

rágcsálnivaló

2007.05.22. 21:53 giskard

Az új szobám

Na végre, beköltözhettem! Bár még eléggé festékszag van, úgyhogy a posztereket sem tudtam kitenni, és a bútorzat is hagy némi kívánnivalót. Szóval, majd még csiszolom a dizájnt, jelenleg ennyire futotta. Ez most itt egy személyesebb blog lesz, mint a másik, úgyhogy aki a szaftos egyetemi témákra vágyik, menjen szépen vissza a dolgozószobámba, még mindig a giskard.blog.hu címen van, ott is megfordulok néha.

Általánosságban talán még annyit, hogy sok évvel ezelőtt már próbálkoztam ilyesmivel is, de nem jött be. Talán majd most. Viszont nem ígérem, hogy minden magánügyem itt fogom intézni, néha átmegyek másokhoz is, azt meg takarja a jótékony homály vagy a lila köd! Majd idővel úgyis meglátjuk, mi sül ki belőle.

Ha már blogolok, mondok valami mai élményt is. Elkészült a mafihés mappa! És hogy ez miért érdekes? Azért, mert én készítettem el! Kicsit sötétebb, mint vártam, és igen elegánsra sikeredett, de nem baj, úgysem a proli kis fizikushallgatók jegyzeteinek lesz, hanem mindenféle komoly vállalatoknak tesszük bele a propagandacuccot. Miért? Hát pénzért!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bali.blog.hu/api/trackback/id/tr2785580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása