Egy kis közélet

giskard szobája

Ez itt a szobám, foglalj helyet! Egyszerű, de barátságos. Nyugodtan nézz körül, olvasgass, elmélkedj, és ha szeretnél, hagyj üzenetet!

rágcsálnivaló

2007.06.06. 00:18 giskard

God save


Nyavalyás, semmirekellő, teaszlopáló, balratartó, hemendeggszes, krikettező faszkalapok!  Nem csoda, hogy kivetette őket a kontinensről a holocén, hogy omlana rájuk a bigben! A binláden durrogtasson a beleikben, vájják ki szemüket a tóver varjai, és harmadik richárd legyen a bébiszitterük!

Igen, különösképpen a 2007-es londoni ICPS szervezőiről van szó. Az még hagyján, hogy ótvarszar a regisztrációs rendszerük, és csak sokadikra sikerül regisztrálni meg tejelni. Még azt is lenyelem, hogy sunyi módon megváltoztatják a konferencia programját, egy nappal lerövidítve azt. Igaz, hogy az egészről csak egy eldugott pdf linkre kattintva értesülhet az ember, és az IAPS honlapján még most is a régi program van kint. Azt sem bánom, hogy a többi balekkal együtt a régi dátum szerint vettem a repülőjegyet hazafelé, és a plusz szállást persze nem hajlandók elintézni nekünk. Ezeket még eltűröm, elvégre emberekről, diákokról, faszkalapokról van szó.

De azt, hogy ma van pofájuk küldeni egy emailt, amelyben közlik, hogy fizetés hiányában törölték a regisztrációmat, azt már az én birka türelmem sem tudja tolerálni. Hát mit képzelnek ezek? A fizikai intézetük már kiküldte a nyavalyás kis újságjait, amelyet regisztrációmnak hála valószínűleg életem végéig kapni fogok, sőt, ugyanezek már meg is spammeltek, és rég vissza is igazolták, hogy fizettem. Ráadásul a múlt héten beléptem a honlapjukon azzal a kis nyomorult kóddal, amit szintén ők küldtek nekem, és láttam, hogy a regisztrációm rendben van, és a pénzt is befizettem. Erre most jön a szervezők levele, és csodák csodájára, a honlapon is törlődött a regisztrációm. Még én levelezzek velük itt vizsgaidőszakban!

És ezek akarnak olimpiát szervezni? Harmadszorra? Paralimpia, az kell nektek! De azt sem a szervezői miatt hívják úgy, ahogy.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bali.blog.hu/api/trackback/id/tr1793449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása